2014. április 1., kedd

1 fejezet-Beköltözés

Hát ez a nap is eljött.Kedvetlenül kászálódtam ki az ágyból és mentem készülődni.Beálltam a tükör elé és kifésültem a hosszú fehér hajam.Néztem bele a tükörbe és gondolkodtam.Gondolkodtam azon,hogy új suliba  megyek,új életet kezdhetek.Aha,persze.Majd én az örök vesztes.Összeszedem a bőröndjeimet és elindultam.Viszonylag hamar odaértem,és hát az a gondolat,hogy itt kell laknom megrémiszt.Mint egy kísértetház.Kastély formája,szürke falai és a fekete tetőcserepek elég ijesztőek.Lassan odasétáltam a nagy,öreg faajtóhoz.Megfogtam a kilincset,lenyomtam,és elém tárult a nagy,sötét folyosó.ugyan azon színeket véltem felfedezni,mint az iskolán.A folyosón nem volt senki,ami ugye nem meglepő mert óra volt.Óvatosan ballagtam a barátságtalan folyosón és figyeltem nehogy valaki elém ugorjon.Eme idilli pillanataimból az zökkentett ki,hogy nekimentem vaminek.Vagy inkább valakinek..... Már csak azt vettem észre,hogy elvesztem az egyensúlyomat,de a "valaki" elkapta a derekamat és megtartott.Lassan felvezettem rá a tekintetemet és kész,végem.Azok a gyönyörű szürke szemei,az éjfekete haja.És milyen helyes.....
-Legközelebb figyelj jobban értve?!És mit keresel ilyenkor a folyosón?-kérdezte a fiú.
-1.ezt én is kérdezhetném tőled 2.közöd?-kérdeztem vissza élesen
Erre a fiú csak lazán elengedett én pedig a földön landoltam.Éreztem ahogy elönt az ideg és egy pillanat alatt fel álltam majd a fiút a pólójánál fogva erőből a szekrényeknek szorítottam.A fiú ezen eléggé meglepődött,látszott az arcán.
-Ez mégis mire volt jó?!-ordítottam rá.Erre ő csak elmosolyodott(!!!)és gyengéden megfogta a csuklóm.Éreztem ahogy lenyugszom és lassan elengedtem a pólóját.Ő is engem.
-Bocsánat- mondtam.
-Nem én bocs az én hibám.Te vagy az új lány igaz?
-Igen Roxanne Winslow vagyok.
-Én Damon.
-Bocs nem tudod hol van a 218-as szoba?-kérdeztem
-De tudom,én a 219-ben lakom-mondta majd a csuklómnál fogva elkezdett húzni.Nem sokkal később megállt.
-Itt vagyunk.
-Zsír.-kezdtem-Most viszont be kell pakolnom.Szia!-köszöntem el
Mentem volna be ,de vissza húzott és a falnak nyomott.
-Na na máris lelépsz?-kérdezte vigyorogva.
-Hagyjál már lógva ok?
Erre csak sóhajtott.
-Vettem.Akkor.-mondta majd oda hajolt hozzám és adott egy puszit.-Szia.
-Szia.-éreztem,hogy pirulok.Vááááá.Elég volt mára.Bementem a szobába.Kipakoltam a cuccom és be a táskám.Majd eldőltem az ágyon.Kise mentem a szobából.Elég volt mára de nagyon.





                                                        Folytassam?
Írjátok meg komment-be!

2 megjegyzés: