2014. június 24., kedd

14.fejezet-Lassan minden a helyére kerül

Reggel van.Lassan kinyitom a szemem.Fáj a fejem.Ma nincs kedvem bemenni az órákra.Amit tegnap alakítottam...Szép nagy esés volt...Várjunk csak.Tegnap nem csak elestem,hanem...Ááá.Biztos csak álmodtam..
Azzal kimásztam az ágyból,és megindultam a fürdőbe.Összekészülődtem,és mentem volna ki az ajtón,ha valaki nem áll a küszöbömön.Naná,hogy belementem.
-Mi a...?-néztem föl és akkor felfedeztem,hogy Damon áll előttem.
-Neked is szia.-közölte vigyorogva,aztán lehajolt és adott egy gyors csókot.Szóval nem álmodtam.Gondoltam.
-Most mi bajod van?Mit nézel ennyire?-vonta fel a fél szemöldökét.
-Mi?Ja semmit.
-Aha.Látom.
-Tényleg semmit.
-Ne vágj ilyen szerencsétlen képet.Inkább gyere.-mosolygott,és az ujjait rákulcsolta a kezemre.Ahogy egyre jobban haladtunk a termek felé,úgy súgott össze egyre több lány.Bocsika csajok.Bementünk a terembe ahol hirtelen mindenki összesúgott.Kivéve persze Crystalt és Natit akik kikerekedett szemekkel néztek rám.Én erre csak elmosolyodtam.Leültem a helyemre Damon pedig mellém.Az órát végi beszéltük.Mikor vége lett,ki akartam menni a udvarra,de az én esküdt ellenségem az utamat állta.Emma...
-De mégis mi a francot képzelsz?-vicsorogta.
-Mi a bajod?-néztem értetlenül.
-Csak nem azt képzelted,hogy ellopod tőlem Damont?Szánalom
-Mi?Ja,hogy az a problémád,hogy én vagyok Damon barátnője és nem te.
-Az a srác totál vak,ha nem veszi észre kivel jár.Úgy is megszerzem magamnak,kár erőlködnöd.-vigyorgott gúnyosan.Na itt felment bennem a pumpa,és neki b*sztam a falnak.
-Na ide figyelj ha csak egy pillanatra is azt forgattad a fejedben,hogy bepróbálkozol nála,akkor rohadt gyorsan felejtsd el vagy én verem ki a fejedből,de azt tuti,hogy holnap is érezni fogod.Vili ribanc?
-Kisasszony,azonnal az irodámba!-hallottam magam mögül az...igazgatónő hangját.Klassz.Emma még utoljára gúnyosan rám nézett én pedig jeleztem neki,hogy ne kerüljön többet az utamba.Azzal néma csendben bevonultam az igazgatónő irodájába.
-Tisztában van vele,hogy az erőszak miatt akár ki is rúghatnám?!-tehát csak azt a részt láttam amikor neki nyomtam a falnak a csajt.Kafa.
-De...
-Semmi de!Ide figyeljen.Az a nagy szerencséje,hogy egyenlőre még nem tett semmi rosszat így megússza azzal,hogy kitakarítja az egész második emeletet!
-De...
-Világos?!
-Igen...
-Helyes.Most menjen órára.-mondta,én meg mentem matekra.Mikor beléptem a terembe már a tanár is bent volt,így benyögtem egy "elnézés"-t és azzal le is zártam a témát.
-Hol voltál?-suttogta Damon.Én erre egy szuszra eldaráltam mi történt.
-Na az gáz.-mondta végül.
-Az.-és itt lefejeltem a padot és így voltam egész nap.Mikor vége lett az óráknak,megvártam amíg mindenki elmegy és nekiálltam takarítani.Nagyon szemetes itt minden.De nagyon.Már sötét volt,amikor még nagyon sok volt hátra.
-Hát ma nem nagyon fogok aludni.-gondoltam.És ekkor lépteket hallottam magam mögött.Lassan közeledett felém.Én pedig észre vettem,hogy ki az.
-Damon,te meg mi a fenét csinálsz itt?
-Jöttem segíteni.
-Jöhettél volna korábban is.
-Jó,bocs.
-Azért kössz,hogy segítesz.
-Nincs mit.-mosolygott.Így viszonylag hamar végeztünk.Én pedig hulla módjára dőltem be az ágyamba.

1 megjegyzés: