2015. március 1., vasárnap

Díjam van :D

Helló!
Kaptam egy díjat Kitty Charrmy-tól A szellemlány  című blog írójától.Nagyon szépen köszönöm :)

A szabályok: 
• Rakd ki, kitől van!
•Írj magadról 10 dolgot!
• Válaszolj 10 kérdésre!
• Tegyél fel 10 kérdést!
• Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
                                                                   1.12 éves vagyok
                                                                   2.Barátnőim által kitalált becenevem Kitty
                                                                   3.7.-es vagyok
                                                                   4.Szeretem az animéket
                                                                   5.Kedvenc színem a fekete
                                                                   6.Szeretem a rock-ot
                                                                   7.Sötétbarna hajam és kék szemem van
                                                                   8.173 cm magas vagyok
                                                                   9.Mazsorett táncolok
                                                                  10.8 osztályos gimnáziumba járok






                                                                Válaszok a 10 kérdésre:
 1.Mióta írsz blogot?Április 1-én lesz egy éve.
2.Fantasy vagy valódi történet?Inkább fantasy,de valós elemei is vannak.
3.Mi szeretnél lenni?Cukrász.
4.Mit olvastál utoljára?Leiner Laura:Késtél.
5.Miért pont ez a blogod címe?Ez jutott eszembe :D.
6.Mi a kedvenc évszakod?A tél és a nyár.
7.Ha te választhattál volna nevet,mi lenne a neved?Kitti vagy Zsófia.
8.Ki a kedvenc színészed/színésznőd?Nincs
9.Írj egy-egy jó és rossz tulajdonságot.Rossz:hirtelen haragú vagyok,jó:kitartok a barátaim mellett
10.Mi az,amit a legszívesebben csinálsz?Barátnőimmel hülyülök



10 kérdésem:
1.Hány blogod van?
2.Mi a hobbid?
3.Kedvenc tantárgyad?
4.Kedvenc állatod?
5.Kedvenc előadód?
6.Ha van szerencseszámod,mi az?
7.Van olyan hely,ahova elszeretnél jutni,és ha igen,hova?
8.Sportolsz valamit?Ha igen,mit?
9.Mi az,amit nagyon utálsz?
10.Kedvenc könyved?



10 ember,akinek küldöm:
Klárii-Visszatérés
Nikol Faltum-Nikoo kalandos élete
Több blogot nem igazán olvasok,szóval küldöm minden blogírónak aki olvassa az enyémet :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése