2015. január 22., csütörtök

33.fejezet

Tekintve,hogy az utolsó előtti nap profin összetörtem magam,nem igazán történt semmi érdemleges.Az ágyamban feküdtem,bámultam a plafont,meg ilyenek.De az egész megérte,hiszen megmentettem a nyakláncom.Mostantól kétszer ennyire fogok vigyázni rá.
Pénteken hazamentünk,majd egy unalmas hétvége következett.Ma hétfő van és kezdődik az iskola.Blaaaa...
Tényleg,még nem is említtettem,hogy Rosaly elment a suliból a kirándulás után,mert a szülei már arra is csak vonakodva engedték el.Azért egy kicsit sajnálom.
A reggel egész jól kezdődött,nem úgy keltem mint egy zombi.Kialudtam magam.A kedvem még az a tény sem rontja el,hogy egy baszom ragtapasz ékesíti a homlokom.Átmentem Damon szobájába,hogy ellenőrizzem felkelt-e.mikor benyitottam az ágyában ült,"enyhén" nyúzottan.
-Veled meg mi van?-kérdeztem meglepetten.
-Fáj a fejem,köhögök,fáradt vagyok és folyik az orrom-válaszolta rekedt hangon.Odaléptem hozzá,majd megfogtam a homlokát.
-És lázas is vagy-tettem hozzá.
-Akkor még az is.
-Te is meg tudsz betegedni?
-Persze.Nem olyan könnyen,de persze.
-Meddig kerestél a hóviharban?
-Kb,fél órát.
-Akkor megfáztál.Ma ne gyere be.
-Ó szívesen.
-Oks.Akkor szia-lehajoltam adtam neki egy gyors csókot.Milyen fura már,nekem kellett lehajolnom.Jó,oké,ült,de akkor is.-Délután jövök.
-Én itt leszek-mosolygott rám.Elbattyogtam az osztályba,majd mikor beértem a lányok mellé léptem.
-Szia-köszöntek egyszerre.
-Reggelt-biccentettem-Miről folyik a szó?
-Arról,hogy Natinak randija lesz-vigyorgott Crystal.
-És kivel?-érdeklődtem.
-Leonnal-mondta Nati hatalmas mosollyal.
-Na végre elhívott.Ideje volt.
-Már alig várom.Délután nem jönnétek fel hozzám segíteni összekészülődni?
-Én ráérek-válaszolt Crystal.
-Én is.Damon majd megvár.
-Apropó,ő hol van?-érdeklődött Nati.
-Megbetegedett-itt sajnos a csengő közbe szólt,úgyhogy leültem a helyemre,majd megfejeltem a padot.Egészen addig,amíg meg nem hallottam a minden diák által rettegett szót:
-Röpdolgozat!-kiáltotta a biosz tanár.Nem hiszem el...Hogy én mennyire utálom az iskolát...Lecsapta elém a lapot.Beírogattam azokat a válaszokat(már amit tudtam),majd 20 perccel később beszedte a dogákat.Innentől kezdve inkább úgy tettem,mintha figyelnék.Meg mintha írnék.szóval a mai nap vagy tízszer unalmasabb volt mint általában...
Végre vége a napnak.Felsprinteltünk Nati szobájába,hogy segítünk neki össze készülődni.Kinyitottam a szekrényét és...Én ennyi rózsaszínt még soha nem láttam.De tényleg,szinte csak rózsaszín ruhái vannak,csak elvétve található másik szín.
-Crystal,tied a ruha,én megcsinálom a haját.
-Értettem főnök-bólintott Crystal,majd belelesett a ruhák válogatásába.Én addig neki láttam Nati frizurájának.Előre fésültem a fufruját,kicsit be göndörítettem,majd a haját lófarokba fogtam,és egy tincset befontam.Belenézett a tükörbe.
-Mond meg őszintén amit gondolsz-kértem.
-Szerintem nagyon jó lett-mosolygott rám,majd megölelt-Köszi!
-Szívesen-öleltem vissza.Eközben Crystal is kiválasztotta a nyertes darabot.Fehér farmer és bélelt kabát,rózsaszín hosszú ujjú.Már csak a smink volt hátra.
-Figyelj Roxy...Van valami amit meg akarok kérdezni-mondta Nati,miközben Crystal sminkelte.
-Kérdezz-dőltem hanyatt az ágyon.
-Milyen az első csók?-kérdezte
-Állj...Vagyis akkor te még sosem...
-Hát nem.
-Hány éves vagy?
-16.
-Aha.Hát szóval...Az én első csókom "enyhén" meglepetésszerű lett,szóval csak annyit mondanék,hogy ne idegeskedj.Tudni fogod mit kell csinálni.
-Akkor jó-ekkor Crystal befejezte a sminket.Natit útjára engedtük,majd elmentem Damonhoz.Nem sértődött meg nagyon,dehogy is...Csak mint egy 5 éves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése