2015. április 22., szerda

37.fejezet

Kezdődik a tavaszi szünet.Végre!Vagyis ezt mondanám,de nem teszem.Hogy miért?Rohadt egyszerű."Anyámék" hazarendeltek a suliból.Szóval ma pakolhatok,mert azok a családtagjaimnak nem nevezhető létformák jönnek értem,és elvisznek.Esküszöm,inkább itt maradok,sőt,még tanulok is,csak "haza" ne kelljen menni.Igen,ilyet is ritkán hallani tőlem...
-Vááá,kiugrom az ablakon!-dőlök el az ágyon.-Ne engedd hogy elvigyenek!
-Nem hangzott ez egy kicsit úgy,mintha el akarnának rabolni?-mosolyodik el a székem ülő Damon.
-De,mert akaratom ellenére akarnak hazavinni!
-Nekem se nagyon van ínyemre,hogy maradhatok itt egyedül a suliban.
-De neked legalább nem kell elviselned azoknak a fejét,akiket a legjobban utálsz.És akármennyire utálom őket,akkor is az ő pénzükön élek.Ennél pocsékabb érzést...
-Na,ha kinyafogtad magad,fojtasd a pakolást.
-Miért,ha nem pakolok be,akkor nem visznek haza.Meg amúgy is utáloook csomagolni.
-Figyelj,berámolok én neked,de akkor megnézem a fehérneműid-vigyorgott rám ördögien.
-Hülye perverz!-vágtam hozzá a párnám kissé elpirulva.Végül is nehézkesen,de(sajnos)sikerült ellpakolnom a cuccaim,sőt,még a bőröndöt is be tudtam húzni.Kimásztunk a suli elé,és vártuk,hogy megérkezzen értem a halál.Nem váratott sokáig.
-Na,majd beszélünk-hajolt le hozzám a fiú és adott egy viszonylag gyors csókot.-Hívjál ha baj van.
-Oké-mosolyodtam el,majd egy intéssel elköszöntem,bevágtam a bőröndöt a csomagtartóba,és beszálltam a kocsiba.
-Roxyyy,ki volt ez a helyes fiú???-nyávogta Tiara.Ilyenkor nem foglalkozik azzal,hogy velem beszél.
-Pont semmi közöd hozzá-mondtam rá se nézve.
-Úúú,csak nem ő barátod?-vinnyogott tovább.
-Befejezed,vagy segítsek?
-De kis morcos vagy.Hát baj,hogy érdeklődöm felőled?
-Ja.
-Mindegy.Az a srác nem tudom hogy kötött ki melletted,de nem érdemled meg.Lássuk csak...-kapta ki a kezemből a telefonom.-Adam...Damon...Leon...Na melyik az?No lám,még barátaid is lettek?
-A jó édes kurva anyád,te nyomorult szajha,add vissza!!!-ordítottam.
-Roxanne!Nem beszélhetsz így a testvéreddel!-fordult hátra Liz.
-Először is,ő nem a testvérem,te meg nem vagy az anyám,csak papíron,másodszor meg kapd be!-vettem vissza a telefonom,majd bedugtam a fülembe a headsetet,és jól basztam arra,amit nekem dumáltak.Tiara próbálkozásait hárítottam,majd ahogy kiszálltam a kocsiból(csak tudnám minek jöttek értem...Busszal is 30 perc alatt ideértem volna...)rongyoltam be a házba,majd fel egyenest a szobámba,ahol magamra zártam az ajtót.
-Roxy,jönnek át a barátnőim,ameddig itt vannak  ki se gyere a szobádból,csak leégetnél-hallottam Tiara lenéző hangját az ajtón túlról.Válaszra se méltattam.És még szép,hogy ki fogok menni.Hülye gyerek,minek szólt.Átöltöztem egy fekete térdnadrágba és fehér pólóba,majd elfeküdtem az ágyamon,és vártam,hogy csengessenek.Nagyjából 1 óra múlva meg is szólalt a csengő dallamos hangja.Hallottam,ahogy Tiara lerongyol a lépcsőn,hogy ajtót nyisson,majd a köszönéseket.Eljött az én időm.Kiléptem az ajtón,és a lépcső alján megláttam...
Kurva1-et és Kurva2-őt!A nevüket nem tudom,de ez így is fog maradni.
-Halljátok örömlányok,a bordély nem itt van!-kiabáltam le.
-Mit mondtál?!-tipegett felém Kurva1
-Vigyázz a lépcsőn,a végén kitöröd a nyakad abban a körömcipőben.
-Micsoda kis arcátlan ribanc!-indult meg Kurva2 és Tiara is.
-Én,ribanc?Akkor légy szíves mond már el,hogy te mégis mi a halál vagy?-Kurva1 fel akart pofozni,de kitértem az útjából,így elvesztette az egyensúlyát,kitört a cipőjének a sarka és majdnem hanyatt esett,de Tiaráék elkapták.
-Gratulálok Tiara.A lányok a fajtádból valók-bólintottam,majd kedvesen elmosolyodtam.-Ó,én a barátnőtök húga vagyok,Roxy,de a ti nevetek nem érdekel.
-Mi???-nézett a két kurva lesokkolva a harmadik kurvára,azaz Tiarára.
-Csak mostoha!Most jött haza a kollégiumból!-magyarázkodott.Elégedetten nyugtáztam,hogy Tiarát ügyesen elástam,oda,ahonnan nem biztos,hogy visszajön.Bementem a szobámba és magamra zártam az ajtót,nehogy Tiara be találjon jönni.
-Roxy!Csak gyere ki onnan és véget vetek az életednek,hallod?!Egyszer úgy is éhes leszel...-visított a "nővérem" olyan magasan,hogy azt hittem beszakad a dobhártyám.Nos akkor nézzük meddig leszek el anélkül,hogy kimennék a szobámból(van saját fürdőm,hihihi)...3 zacskó chips,5 tábla csoki,5 zacskó ropi,6 zacskó keksz.Ezzel el leszek egy darabig.Felemeltem a telefonom,hogy folytathassam a zenehallgatást,de hirtelen csörögni kezdett.Damon hívott.
-Szia!-köszöntem vidáman.
-...Szia...-mondta kissé erőtlenül.
-Valami baj van?-ijedtem meg.
-Hát...Olyasmi...
-Mi az???
-Ígérd meg,hogy nem akadsz ki...Nagyon.
-Ígérem,csak mondjad már!-sürgettem,mire kinyögte.
-A szüleim választottak nekem egy menyasszonyt-mondta,mire a szívem kihagyott egy ütemet.Vagy többet...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, imádom ❤💜 A testvére igazi ribi!! És Damonnek menyasszonnya lett?! Remélem hamar folytatod!! :D💜❤

    VálaszTörlés